16 Temmuz 2015 Perşembe

Başlıyoruz

      Ve Bloggerdayim

             Ne zamandır aklımda aslında blogger üzerinden notlar, makaleler ve denemeler yayınlamak. Demek ki; çok sıkılmak, düşüncelere boğulmak gerekmiş.
             
            Yazmakla aram hep zaman iyi olmustur. Bir deftere, kağıt parçasına, kitap kapağına yazdım hep. Ancak çok iddialı falan da değilim yazmak konusunda. Dilimde döndürür gibi yazabilirim bazen cümleleri; noktasız, virgülsüz, kuralsız... Hep kural tanımaz da değilim, bazen kuralsız yaşanmaz diyenlerdenim.  

            Kaç zaman oldu kimbilir, blogger üzerinde yazmak istediğim için, artık kağıtlara yazmaktan üşenişim. Üşeniyorum, çünkü yazımı beğenmiyorum bazen, yazdıklarımı beğenmiyorum ya da yazdığım kalemi beğenmiyorum. estetik bir kaygı içerisinde olabiliyorum yazarken. Belki gereksiz bi ayrıntı ama özensiz olsun da istemiyorum. Bu belki yazdıklarıma verdiğim değerdir belki de yazmak denen şeyin kendisine verdiğim değer. Şimdilik fazla sıkmak istemiyorum yazdıklarımla, sadece girizgâh olsun bu, sonrasinda hep yazıyor olucam. Hoşçakalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder